wtorek, 7 kwietnia 2015

Świątecznie ^^

Sorki że nie pisałam tak długo ale... no sprzątanie i przygotowanie się do świąt no i potem święta u jednej , u drugiej rodzinki . Ale mam nadzieje że tak jak ja mieliście super święta ^^ A jeśli jutro nic nie napisze to nareszcie nagram te filmy !! To będą filmy z mistrzostw a potem zobaczymy może jak będę kupować nowego konia ... kto wie . Czy wy też nie możecie się doczekać nowej rasy na Star Stable !! Ja tak i chyba kupie star coins na tą okazję . A wracając do rzeczywistości to nie zastanawialiście się kiedyś jak jechaliście  samochodem i jesteście na terenie nie zabudowanym i są takie drzewa w takim jakbym jednym rzędzie . Nie dziwiło was jak te drzewa się znalazły no bo obok niema innych drzew tylko te i łąki i droga . No bo mnie to dziwi O_O A i zainstalowałam już potrzebne rzeczy więc powiem wam kiedy bedzię już mój pierwszy film na YT !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz