poniedziałek, 30 marca 2015

W-F nie lubi mojego nosa :( ??!!

Dzisiaj opowiem o mojej przygodzie jaka mnie spotkała na W-F . No cóż ... jak mówi tytuł dostałam w nos :/ I to dwa razy . Zawsze przez te trzy lata dostawałam w nos o tej porze :/ W Czwartej - dostałam przed W-F drzwiami od jednej koleżanki . W piątej - Piłką od mojego kolegi . I teraz od koleżanki . Ale tym razem uderzenie było bardzo dziwne ... gdyż po prostu  nie zauważyłam piłki ( do siatki ) i jak się odwróciłam walnęła mnie w nos a potem od nosa się odbiła i walnęła mnie w głowę po czym straciłam równowagę i upadłam na podłogę . Po tych uderzeniach miałam coś nie tak z mózgiem i zaczęłam mówić naprawdę dziwne rzeczy ( jakby to była nowość :/ ) Dlaczego W-F nie lubi mojego nosa :( ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz